Szkolenia w pełni dostosowuję do potrzeb i celów Organizacji. Po rozpoznaniu oczekiwań Zleceniodawcy wspólnie ustalamy ich zakres oraz plan. Taki sposób pracy umożliwia rozwój kompetencji zawodowych pracowników, bieżącą weryfikację i monitorowanie ich umiejętności, zapewnia odświeżanie powziętej wcześniej wiedzy, co skutkuje wzrostem efektywności pracy zespołu. Poszczególne panele szkoleniowe prowadzę w formie warsztatów, połączonych z analizą case study. Aktywne uczestnictwo angażuje zespół, ułatwia przyswajanie wiedzy i umożliwia dzielenie się doświadczeniem zawodowym (miałam/em taki przypadek…). Motywuje również uczestników do współpracy i dyskusji, skupiając ich wokół celów szkoleniowych, inspiruje do innego sposobu działania (zaryzykuję, spróbuję) oraz budzi emocje.
Obszary:
Dla działów sprzedaży
- Pozyskiwanie Klienta i obsługa, która gwarantuje sukces
- Budowa i efektywne zarządzanie portfelem Klientów
- Obiekcje Klientów, ich przyczyny oraz sposoby reagowania na nie
- Techniki sprzedaży
- Negocjacje handlowe
Dla menadżerów:
- Zarządzanie zespołem
- Motywowanie pracowników
- Zarządzanie zmianą
- Budowa i rozwój organizacji uczącej się
- Dobre praktyki zarządcze w organizacji