Skuteczny Dział Sprzedaży
Zatrudnienie
Zatrudnienie
- Uczę menedżerów jak prowadzić rekrutację skutecznych handlowców
- Przekazuję narzędzia związane z zarządzaniem talentami
Portfel Klientów
Portfel Klientów
- Przeprowadzam analizy sprzedaży
- Pokazuję jak budować efektywne portfele Klientów
- Przekazuję wiedzę z zakresu zarządzania portfelem Klientów
System Motywacyjny
System Motywacyjny
- Pokazuję jak tworzyć systemy motywacyjne, które wspierają menedżerów w realizacji planów sprzedażowych
Komunikacja
Komunikacja
Pomagam w stworzeniu narzędzi wsparcia sprzedaży związanych z :
- przepływem informacji w dziale sprzedaży
- sposobem informowania Klientów o ofercie
- utrzymywaniem relacji z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- serwisem posprzedażowym
Siły Sprzedaży
Siły Sprzedaży
- Przedstawiam sprawdzone narzędzia budowania sił sprzedaży
- Pokazuję jak prowadzić spotkania z działem handlowym i poszczególnymi jego pracownikami
- Pomagam w analizach dotyczących sił sprzedaży ( skuteczność, postawy, motywacja)
Badanie Rynku Klientów
Badanie Rynku Klientów
- Przygotowuję dedykowane organizacjom narzędzie do poznania oczekiwań Klientów
- Przeprowadzam wraz z przedstawicielami działów handlowych analizy potrzeb Klientów w celu zwiększenia efektywności sprzedaży.
Narzędzia
Narzędzia
Opracowuję rozwiązania „szyte na miarę” ułatwiające:
- zdobywanie informacji sprzedażowych
- wdrażanie CRM
- analizowanie rynku i konkurencji
- budowę portfela Klientów
- monitorowanie pracy działu handlowego
System Sprzedaży
System Sprzedaży
- Pomagam w opracowaniu systemu sprzedaży w danej organizacji
- Przygotowuję narzędzia wspierające jego działanie
Doradztwo, które oferuję opiera się na wiedzy i ponad 20 letnim moim doświadczeniu w prowadzeniu biznesu oraz inspirowaniu do podejmowania decyzji innych.
Dysponuję dużą wiedzą praktyczną z zakresu zarządzania, sprzedaży i restrukturyzacji, zdobytą podczas wieloletniej pracy.
Specjalizuję się w działaniach polegających zarówno na audycie organizacji czy działu sprzedaży, jak i planowaniu oraz wdrażaniu już określonych celów biznesowych, a także tworzeniu nowych strategii.